søndag 21. juli 2013

Abracadabra







Har hatt trøbbel med å legge ut Abraham Hicks videoer og når ting byr på problemer så ser jeg det som et tegn på at jeg beveger meg i feil retning, jeg gir slipp og går en annen vei. Kanskje denne bloggen ikke skal ha Hicks videoer? Hva vet jeg..


Jeg sier det nok en gang, dette handler ikke om oppvåkning men om å sovne TYNGRE inn. Dette kan bevege sovende mot oppvåkning men husk at dette først og fremst handler om det motsatte. Loven virker ikke før du forstår at du ikke er aktøren, den som skaper- altså motsatt av hva som her hevdes. Det er altså ikke slik at du kan tiltrekke deg noe du ønsker deg, du kan bare stoppe det du ønsker fra å komme til deg! Det en kan lære seg ved hjelp av Abraham er altså å komme seg unna, å slutte å stoppe ting fra å nå frem. Alt er allerede perfekt, du kan bare gjøre ting innperfekt, det er selvet -det individuelle som skaper innperfeksjonen og når du oppgir trangen til å være separat blir helheten så er alt slik du ønsker at det skal være. Ja, det innbefatter at du mister deg selv. 


Tidligere i min prosess lyttet jeg litt til Ester, jeg fant at hun gjorde meg interessert i spiritualitet og det var nødvendig når alle illusjonene i mitt liv begynte å endre seg, når jeg mistet fotfeste i den "vanlige " verden. Jeg ser ikke på dette lenger, det er for mye mas og for mye ego som kommer gjennom. Men jeg er takknemlig for at hun kom min vei når jeg hadde behov for det, hun har en strålene energi. 




Abraham Hicks Seminar juli 2013:





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar